O nas
KRASNALE
RAMOWY ROZKŁAD DNIA - KRASNALE
630 – 800 – Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne,
tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę ćwiczenia ogólnorozwojowe:
Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo- ruchową itd., zestaw ćwiczeń porannych.
800 – 830 – Przygotowanie do śniadania, śniadanie, zabiegi higieniczne.
830 –900 – Poniedziałek – język angielski
830 –900 - Wtorek, Czwartek - religia
830 –900 - Środa, piątek – zabawy ruchowe
900 -945 -Zajęcia dydaktyczne. Realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
Organizowanie zabaw twórczych, ruchowych, stymulujących rozwój dzieci zgodnie z tematyką zajęć.
945-1100 – zabawy zorganizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze.
Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego oraz gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.
W razie niepogody zabawy swobodne w sali.
1100- 1130 - Czwartek – język angielski
1100- 1115- Zabawy integracyjne w kole, zabawy ruchowe przy muzyce.
1145– 1230 - Porządkowanie Sali, zabiegi higieniczne
1200–1230– obiad, czynności higieniczne
1240– 1315– Odpoczynek poobiedni, słuchanie czytanych bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
1315– 1330–Zajęcia dydaktyczne.
1330 - 1350 - zabawy dowolne, tematyczne, praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
1350- 1420– Przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek, zabiegi higieniczne.
1420 –1630 –Rozchodzenie się dzieci Z dziećmi pozostającymi ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci.
Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową itd.
Zabawy ruchowe w sali lub w ogrodzie oraz gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań w sali lub w ogrodzie,
zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia.
630 – 800 – Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne,
tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę ćwiczenia ogólnorozwojowe:
Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo- ruchową itd., zestaw ćwiczeń porannych.
800 – 830 – Przygotowanie do śniadania, śniadanie, zabiegi higieniczne.
830 –900 – Poniedziałek – język angielski
830 –900 - Wtorek, Czwartek - religia
830 –900 - Środa, piątek – zabawy ruchowe
900 -945 -Zajęcia dydaktyczne. Realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego.
Organizowanie zabaw twórczych, ruchowych, stymulujących rozwój dzieci zgodnie z tematyką zajęć.
945-1100 – zabawy zorganizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, spacery, obserwacje przyrodnicze.
Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego oraz gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka.
W razie niepogody zabawy swobodne w sali.
1100- 1130 - Czwartek – język angielski
1100- 1115- Zabawy integracyjne w kole, zabawy ruchowe przy muzyce.
1145– 1230 - Porządkowanie Sali, zabiegi higieniczne
1200–1230– obiad, czynności higieniczne
1240– 1315– Odpoczynek poobiedni, słuchanie czytanych bajek, słuchanie muzyki relaksacyjnej.
1315– 1330–Zajęcia dydaktyczne.
1330 - 1350 - zabawy dowolne, tematyczne, praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi.
1350- 1420– Przygotowanie do podwieczorku, podwieczorek, zabiegi higieniczne.
1420 –1630 –Rozchodzenie się dzieci Z dziećmi pozostającymi ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci.
Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową itd.
Zabawy ruchowe w sali lub w ogrodzie oraz gry i zabawy dydaktyczne, stolikowe, zabawy dowolne według zainteresowań w sali lub w ogrodzie,
zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia.