O nas
SŁONECZKA
GRUPA STARSZAKI- ”SŁONECZKA”
630 – 830 Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów
PONIEDZIAŁEK
830 – 900 porządkowanie sali, zabiegi higieniczne, śniadanie, zabiegi higieniczne po śniadaniu
900 – 930 j.angielski
930 – 945 zabawy ruchowe
945 – 1015 zajęcia dydaktyczne - realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego
1015 – 1130 pobyt na świeżym powietrzu
WTOREK
800 - 830 religia
830 - 900 porządkowanie sali, zabiegi higieniczne, śniadanie
900 – 915 zabiegi higieniczne po śniadaniu
915 – 945 zajęcia dydaktyczne - realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego
945 – 1000 zabawy ruchowe
1000 – 1130 pobyt na świeżym powietrzu, zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów w sali przedszkolnej
ŚRODA/PIĄTEK
830 – 900 porządkowanie sali, zabiegi higieniczne, śniadanie
900 – 915 zabiegi higieniczne po śniadaniu
915 – 945 zajęcia dydaktyczne - realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego
945 – 1000 zabawy ruchowe
1000 - 1030 zajęcia dydaktyczne - realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego
1030- 1130 pobyt na świeżym powietrzu
CZWARTEK
800 - 830 religia
830 - 900 porządkowanie sali, zabiegi higieniczne, śniadanie
900 – 915 zabiegi higieniczne po śniadaniu
915 – 1000 zabawy dowolne wg zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów w sali przedszkolnej
1000 – 1015 zabawy ruchowe
1015 – 1045 j.angielski
1045- 1130 pobyt na świeżym powietrzu
1130 – 1200 porządkowanie sali, zabiegi higieniczne, obiad, pełnienie dyżuru podczas posiłku
1200 – 1225 poobiedni odpoczynek, słuchanie bajek, ćwiczenia relaksacyjne
1225 - 1345 zabawy tematyczne, praca z dzieckiem zdolnym i z potrzebami edukacyjnymi
1345- 1420 porządkowanie sali, zabiegi higieniczne przed podwieczorkiem, podwieczorek
1420 - 1630 rozchodzenie się dzieci, z pozostałymi dziećmi ćwiczenia ogólnorozwojowe, samorzutna aktywność dzieci, ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe grafomotoryczne, rozwijające percepcje słuchową, koordynacje wzrokowo-ruchową, zabawy ruchowe w ogrodzie lub w sali przedszkolnej