O nas
SMERFY
Ramowy rozkład dnia
700 – 815 – schodzenie się dzieci
Zabiegi higieniczne, mycie rąk w łazience.
Zabawy dowolne według zainteresowań dzieci służące realizacji ich pomysłów, zabawy konstrukcyjne, manipulacyjne, tematyczne, rozwijające uwagę i myślenie, wyzwalające aktywność twórczą i ekspresję, zabawy integrujące grupę, ćwiczenia ogólnorozwojowe, ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową itd. zestaw ćwiczeń porannych.
815 – 830 – przygotowanie do śniadania
Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne
830 –900– śniadanie
900 – 930 – zorganizowane zajęcia dydaktyczne
Realizacja zadań edukacyjnych wynikających z przyjętego programu wychowania przedszkolnego, (religia-wtorek, czwartek), zabawa ruchowa
930 – 1100 – zabawy dowolne podejmowane przez dzieci wybranymi zabawkami, praca indywidualna z dziećmi, praca w małych grupach,zabiegi higieniczne,
przygotowanie do wyjścia do ogrodu
1100 – 1130– pobyt na świeżym powietrzu
Zabawy organizowane i swobodne w ogrodzie przedszkolnym, obserwacje przyrodnicze. Zajęcia i zabawy podejmowane z inicjatywy dzieci z wykorzystaniem zabawek ogrodowych i sprzętu sportowego oraz gry sportowe i ćwiczenia kształtujące postawę dziecka, w razie niepogody zabawy w sali
1100 – 1115 – j. angielski (poniedziałek, środa)
1130 – 1145 – przygotowanie do obiadu
Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne
1145 – 1215 – obiad
1215– 1300 – zabiegi higieniczne, odpoczynek poobiedni,
słuchanie bajek, muzyki relaksacyjnej
1400- 1420 – przygotowanie do podwieczorku
Porządkowanie sali i zabiegi higieniczne
1300- 1400 ciche zabawy wybranymi zabawkami, zabawy w małych grupach, słuchanie czytanych bajek, zabawy dydaktyczne Ćwiczenia artykulacyjne, manualne, oddechowe, grafomotoryczne, rozwijające percepcję wzrokową, słuchową, koordynację wzrokowo-ruchową itd. Zabawy ruchowe.
1400 – 1420 – podwieczorek i zabiegi porządkowo – higieniczne
1420 –1600 – rozchodzenie się dzieci
Z dziećmi pozostającymi ćwiczenia ogólnorozwojowe i samorzutna aktywność dzieci.
zabawy dydaktyczne, zabawy dowolne według zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia.